Firefox Quantum Nedir ?


Bilindiği üzere ilk başlardaki Firefox un üstünlügünü Google nin desteği ile birlikte Crome almıştı. Quantum dan öncede bir çok geliştirme yapmış olmasına rağmen Mozilla firması eski günlerine yaklaşamadı.
Mozilla, ürettiği Firefox Quantum İnternet Tarayıcısıyla geleceğin mobil cihazlarını hedefliyor. Photon kullanıcı arayüzüne sahip yeni Firefox, gücünü baştan aşağı yeniden oluşturulmuş ve modernize edilmiş motorundan alıyor. 

Bu hedef öyle bir boyuta geldi ki Firefox Quantum un sloganı olarak Firefox 52 den 2 kat hızlı olması ön plana çıktı.
Yeni internet tarayıcısındaki yeniliklerden birisi de modern görünümlü arayüze sahip olması.
Uzun lafın kısası Firefox özlenen günlerine geri dönermi bilinmez fakat
Firefox Quantum ile kesinlikle sağlam bir adım attılar. 

İndirmeniz için gerekli link aşağıda verilmiştir.
https://www.mozilla.org/tr/firefox/new/
Google+'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder